تابعنا على وسائل التواصل الاجتماعي
تابعنا على وسائل التواصل الاجتماعي

تقييم الموضوع :
  • 11 أصوات - بمعدل 3.09
اللبوس و حكياتة
0
اللبوس هوا اصعب دوا مر على اى حد فية احراج كبير اوى لانة بيتاخد ديما غصب عن الواحد و لى بمزاجة بيكون قبلها كتير خَدَّة غصب انة بيحرق و بيوجع 
ولاد و بنات بيخافو منة 
فى بنات خدت اللبوس من مامتها و كانت بتتكتف و تاخدة غصب عنها و بنات من باباها و كانت بتتكتف غصب عنها و بنات من جيرانها و بنات من قرايبها و للاسف فى المستشفى كمان 
البنات ياما خدو لبوس و صوابع دخلت طيزهم وراها 
الولاد بقا زيهم. ى البنات بس اقل شوية لانهم كائنات باردة معندهاش شعور بتاخد اى حاجة عادى 
مين البنت اللسة بتاخد لبوس غصب عنها 
مين البنت اللسة بتاخدة لوحدها حتى 
مين البنت الكانت زمان بتاخد و بقت بتدى 
مين البنت الشافت حد بياخد لبوس 
قولة يقول هنا علشان هبدأ احكيلكم قصص عن كدة
الرد
0
(04-29-2021, 11:22 AM)Rogenaadam كتب : اللبوس هوا اصعب دوا مر على اى حد فية احراج كبير اوى لانة بيتاخد ديما غصب عن الواحد و لى بمزاجة بيكون قبلها كتير خَدَّة غصب انة بيحرق و بيوجع 
ولاد و بنات بيخافو منة 
فى بنات خدت اللبوس من مامتها و كانت بتتكتف و تاخدة غصب عنها و بنات من باباها و كانت بتتكتف غصب عنها و بنات من جيرانها و بنات من قرايبها و للاسف فى المستشفى كمان 
الولاد بقا زيهم. ى البنات بس اقل شوية لانهم كائنات باردة معندهاش شعور بتاخد اى حاجة عادى 

هو ممكن يكون دوا صعب وبيحرق لكن دا لا يمنع انه فيه متعه ليكى
الرد
0
(04-29-2021, 11:22 AM)Rogenaadam كتب : اللبوس هوا اصعب دوا مر على اى حد فية احراج كبير اوى لانة بيتاخد ديما غصب عن الواحد و لى بمزاجة بيكون قبلها كتير خَدَّة غصب انة بيحرق و بيوجع 
ولاد و بنات بيخافو منة 
انا اخر مره خدتوا و انا 9 سنين
الرد
1
استجابة أفضل على البريد RE: اللبوس و حكياتةبس انت ليه بتقولي الولاد كائنات باردة بالعكس بتكون محرجة للولد اكتر انه يلف يلبس اللبوسة الي عارفين هتخش فين وساعات بيفتح هوا بنفسه الا هيتعبط وبيلبس نفس الصباع البنات متعودة لكن الولد لا فهيا اصعب علي الولد
الرد
0
اللبوس بيكون صعب و محرج عند الولاد اكثر من البنات
الرد
0
محرج اوووي
الرد
0
كنت باخده زمان حد كان بيديه لي غالبا ماما يعني
دلوقتي بردو باخده بس أنا بديه لنفسي و من غير تعب
الرد
0