منتدى عبط وتاديب البنات
عايزة عقاب - نسخة قابلة للطباعة

+- منتدى عبط وتاديب البنات (https://abitelbnat.com)
+-- قسم : منتدى التاديب والعبط (https://abitelbnat.com/forum-3.html)
+--- قسم : منتدى التاديب والعبط العام (https://abitelbnat.com/forum-7.html)
+--- الموضوع : عايزة عقاب (/thread-145.html)

الصفحات: 1 2 3 4 5

عايزة عقاب - fatkat abdo - 04-13-2015

عايزة حد يضربنى على طيزى لحد متحمر

عايزة عقاب - siry - 04-13-2015

fatkat abdo كتب :عايزة حد يضربنى على طيزى لحد متحمر

ومالو يا حلوة احكيلى اسمك ايه وعمرك ومواصفاتك ايه وهنشوف هنعمل فيكي ايه

حد يكتبلى بالتفصيل .. لو انا عملت حاجة غلط و عرفت انى مش هبطلاعملها غير لما اضرب على طيزى او عند مكان البيبى .. انا بحط ايدى على مكان البيبى كتير .. الدكتور قاللى مش هتطبليها غير بالعقاب وانل عندى 25 سنة .. اتعاقب ازاى

25 سنة .. من القاهرة .. جسمى حلو .. و مؤخرتى بيقولولى انهل حلوة .. بس بعمل حاجة مش عارفة ابطلها .. صاحبتى لسعتنى بالشمعة فى مكان البيبى وكنت بموت من الصريخ والضرب فيها و هيا مكتفانى هى وصاحبتى التانية عشان بيسلعدونى معملش كده تانى

fatkat abdo كتب :25 سنة .. من القاهرة .. جسمى حلو .. و مؤخرتى بيقولولى انهل حلوة .. بس بعمل حاجة مش عارفة ابطلها .. صاحبتى لسعتنى بالشمعة فى مكان البيبى وكنت بموت من الصريخ والضرب فيها و هيا مكتفانى هى وصاحبتى التانية عشان بيسلعدونى معملش كده تانى

مقلتيش اسمك طيب انتى بتحسي ايه فى طيزك وانتى قاعدة على الكرسي وخصوصا لما بيكون خشن شوية او خرزان يعني وقبل ما حد يلسعك على طيزك بتحسي نفسك عاوزة تشاغبي حتى تستفزي الناس الى حواليكي

انا بحط ايدى فى مكان البيبى .. الدكتور قاللى عندى التهابات جامدة.. ومش هتروح غير لما ابطل احط ايدى .. صاحبتى كتفتنى من ايدى و ربطتنى فاتحة رجلى .. رجل مربوطة يمين ورجل مربوطة شمال .. وفصلت تلسعنى واصرخ وخفت اقول لحد لانى انا اللى حكتلهم عاللى الدكتور عمله .. فهما لاسعونى

اسمى رنا .. و عندى 25 .. من القاهرة

fatkat abdo كتب :اسمى رنا .. و عندى 25 .. من القاهرة

اهلا يا رنا منورة الدنيا انتى محتاجة تتعبطي كل يوم 5 مرات وفى كل مرة لازم تلتسعي 20 عصاية على طيزك واولها مسموحلك تحطي ايديك على طيزك عشان هتوجعك وشوية شوية هنشوف هيحصل ايه

انا عمرى ماتعاقبت واضربت على طيزى .. اول مرة اتعاقب .. كان من صحابى لما كتفونى ولسعونى فى مكان البيببى .. وقعدت اصرخ واعيط .. واشد فى رجلى يمين وشمال و اضرب فيهم .. وقالولى المرة الجاية .. هيضربونى بالحزام على طيزى و كسى .. انا خايفة وعايزة ابطل الهرش اللى بهرشه .. اعمل ايه ؟!

fatkat abdo كتب :انا عمرى ماتعاقبت واضربت على طيزى .. اول مرة اتعاقب .. كان من صحابى لما كتفونى ولسعونى فى مكان البيببى .. وقعدت اصرخ واعيط .. واشد فى رجلى يمين وشمال و اضرب فيهم .. وقالولى المرة الجاية .. هيضربونى بالحزام على طيزى و كسى .. انا خايفة وعايزة ابطل الهرش اللى بهرشه .. اعمل ايه ؟!

خليهم يضربوكي على طيزك معلش لازم تتحملي شوية وما تخليهم يضربوكي على كسك مش هيجيب فايدة لازم على طيزك بالحزام والعصاية ولو قدرو كمان يفتحولك طيزك ويدخلو العصاية فى خرم طيزك شوية لحد ما تصرخي على اعلى صوتك